صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

نیایش...

به هیچ وجه خدا را لمس نکردم
ولی خدایی که قابل لمس باشد دیگر خدا نیست
اگر هر دعایی را هم اجابت کند همین طور
همان جا بود که برای نخستین بار حدس زدم که عظمت دعا بیش از هر چیز
در این نهفته است که پاسخی به ان داده نمیشود
و زشتی سوداگری را به این مبادله راهی نیست
این را هم دریافتم که اموختن دعا- اموختن سکوت است
و عشق فقط از جایی شروع میشود که دیگر
هیچ انتظاری برای گرفتن هیچ چیز وجود نداشته باشد
عشق تمرین نیایش است
و
نیایش تمرین سکوت

سلام...

جای همه دوستان خالی بود...خیلی خوش گذشت ... اول که رفتیم شمال بعد هم که دوباره مشهد...قربون امام رضا برم که دوباره ما را طلبید...این سری با ماشین خودمون رفتیم به خاطر همین خیلی خوش گذشت...امسل من به اصفهان.کاشان.قم.مشهد.اراک.و اکثر شهرهای شمالی در طول تابستون سفر کردم... ولی حیف که زود تموم شد...ماشاالله چقدر هم عروسی رفتم...

خلاصه باید دیگه کم کم با تابستون خداحافظی کنیم...

خداحافظ تابستون...خداخافظ تفریح...

سلام پاییز...سلام مدرسه...سلام درس 

سلام...

دلم می خواد هر کس هر حاجتی داره بگه ...آخه اگه خدا بخواد برای نیمه شعبان دارم میرم پابوس امام رضا اون وقت اون جا از امام رضا میخوام که حاجت همه ما را بده... یا ضامن آهو ...به حق پسرت جوادائمه حاجت همه را بده...

بخیل را آسایشی نیست و حسود را خوشی و لذتی و زمامدار را وفایی نیست و دروغگو را مروت و مردانگی نیست ... امام رضا ( ع )

Go to fullsize image