صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

سلام...

فعلا هیچی نمی تونم بگم... جز اینکه سکوت اختیار کنم...همین...

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:30 ق.ظ http://doxy.blogsky.com

ص...لام.!

گاهی اوقات سکون بهترین جواب و آرمش هستش!!
با
با
ی

بهترین ارامش...کاملا موافقم...بهترین جواب...موافقم...

نقره ای دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ

بعله ... خب انرژی زیاد صرف می کنی اینجوری میشه دیگه .... نفست بالا نمی آد از بس می خوای یه هو همه ی حرفاتو با هم بگی ... آروم باش ... یکی یکی بگو ... گوش می دم!!!

آره حق با شماست من باید حرف هام را کم کم بگم و شاید هم کارام را آروم آروم و با طمانینه انجام بدم...

داداشی رضا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.ghamhayesarnevesht1.blogfa.com

سلام من اپ عزیزم سر بزن ممنون بای تاهای عزیزم

غریبه آشنا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام

من بازم اومدم ؛ پس کجایی
چرا سکوت ؟
چی شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا علی

ممنونم از اینکه به من و صدای سکوت سر میزنید...وقتی دوستام میان و به من سر میزنند احساس می کنم دیگه تنها نیستم البته درسته که خدا را دارم و با وجود اون تنها نیستم ولی این جوری بهتره...
خب پرسیدی چرا سکوت؟
جوابم اینه :
چون سکوت بهترین جوابه...اتفاق خاصی هم نیفته البته فعلا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد