صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

ماه برکت...

سلام...

اول از هر چیز دلم می خواد فرا رسیدن ماه مهمانی خدا ماه مبارک رمضان را به همه شما دوستای گلم تبریک بگم...

دوم هم معذرت خواهی کنم به خاطر اینکه یه غول بزرگ جلوی من در اومده و نمی ذاره که بیشتر به دوستام و صدای سکوت سر بزنم چی ...غول که ماله تو قصه هاست نه حالا اومده تو دنیای ما البته خیلی وقته که اومده و اکثر ما اون را تجربه کردیم فهمیدی چی را میگم درسته کنکور را میگم البته می خوام بینیش را به خاک بمالم به خاطر همین خیلی دارم تلاش میکنم ....خب دیگه زیاده عرضی نمی کنم که نه وقت گران بهای شما گرفته بشه و نه وقت خودم ...

راستی امیدوارم نماز روزه های همتون مورد قبول درگه حق قرار بگیره...

 یاحق  

صدای سکوت من...

سلام ...

شاید تو هم صدای سکوت را بشنوی و بتوانی آن را درک کنی.
در این دنیا صدایی زیباتر و رساتر از سکوت نشنیدم و نخواهم شنید.
صدایی که هر کسی را یارای شنیدن آن نیست و تنها می توان آن را با گوش دل شنید و نه با گوش جان. پس گوش دل خود را باز کنیم تا صدای سکوت را بشنویم که همان صدای خداست و صدای خدا آهنگ عشق است.

خدایا صدای تو طنین انداز ترین صدایی ا ست که تا به حال شنیده ام اما...

نیمه شعبان

خواستم تبریک ولی به نظرم اومد که اگه یه چیزی باشه که اطلاعات عمومی را بالا ببره بهتره به خاطر همین این مطلب را آپ کردم امیدوارم براتون مفید باشه...


به 15 شعبان روزی که در آن امام مهدی به دنیاامد نیمه شعبان گویند.این روز در تقویم رسمی ایران تعطیل است. نیمه شعبان

«نیمه شعبان» سالروز میلاد برترین موجود عالم امکان حضرت بقیّة الله، مهدی صاحب الزّمان (عج) است. آن حضرت در نزدیکیهای اذان صبح چنین روزی از سال 255 ه.ق، دیده مبارک به جهان گشودند.

درباره فضیلت شب نیمه شعبان و روز آن و همچنین اعمال مخصوص این اوقات شریف، مطالبی در کتب ادعیّه و منابع معتبر نقل شده است.

«شیخ حرّ عاملی» از بزرگان اصحاب نقل می کند که امام صادق علیه السّلام فرمود:

«شبی که حضرت قائم (عج) متولّد شد، و اگر در سرزمین کفر متولّد گردد، خداوند او را به برکت امام زمان (عج) به سوی ایمان منتقل می سازد». («توضیح المقاصد»، ص 533)

امام باقر علیه السّلام درباره فضیلت شب نیمه شعبان فرمود:

«آن شب افضل شبها بعد از «لیلة القدر» است. در آن شب خداوند فضل خود را به بندگان عطا می فرماید و آنان را به کرم خود می بخشد. پس در آن شب در تقرّب جستن به سوی خدا سعی و کوشش کنید به درستی که آن شبی است که خداوند به ذات مقدّس خود سوگند یاد کرده که بنده ای را دست خالی برنگرداند به شرط آنکه آن بنده در آن شب گناه نکند. و خداوند شب نیمه شعبان را برای ما قرار داده در مقابل شب قدر که برای رسول خدا صلّی الله علیه و آله قرار داد». («مفاتیح الجنان»، باب دوّم)

ضمناً در روایاتی آمده که نیمه شعبان همان شب قدر و تقسیم ارزاق و عمرها است.

برای این شب مبارک چند عمل بر شمرده شده اند:

اوّل غسل است که باعث تخفیف گناهان می شود، دوّم احیاء این شب به نماز و دعا و استغفار همانگونه که امام سجّاد علیه السّلام چنین می کردند، سوّم زیارت امام حسین علیه السّلام که برترین اعمال در این شب است و صد هزار پیامبر آن حضرت را در این شب زیارت می کنند. چهارم خواندن دعای کمیل در سجده است. کمیل گوید:

«حضرت علی علیه السّلام را دیدم که این دعا را در شب نیمه شعبان در سجده خواندند».

از نماز های مستحبّی که در این شب واردشده است، دو رکعت است که در هر رکعت بعد از حمد، صد مرتبه توحید خوانده شود. (ر.ک. به کتاب «المراقبات» اثر مرحوم حاج میرزا جواد تبریزی)

روز خودمون خودتون مبارک...

سلام روز جوون رو به همتون تبریک میگم...

میشه بگید تا حالا چقدر از جوونیتون لذت بردید آیا به اون چیزایی که میخواستید رسیدیدیا...

بگید تا ما هم بشنویم...