صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت من...

سلام ...

شاید تو هم صدای سکوت را بشنوی و بتوانی آن را درک کنی.
در این دنیا صدایی زیباتر و رساتر از سکوت نشنیدم و نخواهم شنید.
صدایی که هر کسی را یارای شنیدن آن نیست و تنها می توان آن را با گوش دل شنید و نه با گوش جان. پس گوش دل خود را باز کنیم تا صدای سکوت را بشنویم که همان صدای خداست و صدای خدا آهنگ عشق است.

خدایا صدای تو طنین انداز ترین صدایی ا ست که تا به حال شنیده ام اما...

نظرات 3 + ارسال نظر
نقره ای پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ

صدای سکوت را همه می شنوند ... اما همه در نمی یابند ... !!

آره حق با نقره ای همه چیز داره فریاد میزنه سکوت را ولی همه می شنوند و بی تفاوت از کتارس میگگذرند آره حق با نفره ایه...

مداحی جمعه 23 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ق.ظ http://www.maddahi.net

۱-سلام
۲-اول
۳-موافقم با سکوت و هرآنچه درباره اش نوشتی

هوت هوتی پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.hootia.persianblog.ir

اولا سلام
دوما اگه هرچیسکوت رو فریاد میزد که دنیا پر میشد از دلسردی و بیروحی یه لحظه فکر من همه چیز ساکت چقدر بده ................
البته من خودم سکوت رو خیلی دوست دارم اما بجاش .................
میدونی آدم یه وقتایی لازم داره توی سکوت کامل باخودش خلوت کنه تا بتونه خودش رو پیدا کن............
..........
...............
.......................
..............................
.......................................
.................................................
........................................................
................................................................
خوب من سرور جدید لینک باکس رو آپ کردم میخوام این رو پاک کنم لینک شمارو هم اضافه کردم حتما عوض کنید چون وقتی من این رو پاک کنم دیگه نمایش داده نمیشه بعد ظاهر وبلاگتون رو خراب میکنه..................
قربان شماهوت هوتی.............

تقریبا موافقم.........................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد