صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

تکرار...

چه دنیای عجیبی داریم...تکرار و باز تکرار... 

در انتهای این مسیر کدامین کس در انتظار ایستاده؟!! 

جاده مرا به کدامین سو خواهد برد؟!! 

جاده مرا به این سو و آن سو خواهد برد یا من خود جاده را خواهم ساخت؟!! 

عاقبت چه خواهد شد تکرار یا از نو شروع خواهم کرد یا... 

باز هم تکرار واژه ها و سُرسُر بازی آنها در ذهنم... 

و باز هم.... 


 

اینا قسمت کوچیکی از چیزاییه که دارم بهشون فکر میکنم به دنبال جوابم براشون جوابی که برام قانع کننده باشه...

کنکور و دانشگاه...

نتایج کنکور اومد... 

یه رشته دیگه ولی همون دانشگاهی که میخواستم قبول شدم...بالاخره به یکی از آرزوهام رسیدم و دانشجوی دانشگاه امیرکبیر شدم... 

ولی خدایی این دانشگاه و کنکور هم شده کابوسی برای جوونا والبته پیرا (با توجه به سن شرکت کننده ها که 70 و 80 سال هم بود)در هر صورت از ما که گذشت ولی امیدوارم همه به چیزی که میخواستن رسیده باشن و نتیجه تلاشی که کردن را گرفته باشن...البته این طرح به اصطلاح حذف کنکور هم مشکلات خودش را داره اگه یه نگاه به تبلیغات تلویزیونی کنید می فهمید که از همین حالا موسسات آموزشی دندون طمع برای بچه ها و البته خانواده های دانش آموزا تیز کردند...اصلا به ما چه حالا ما هی بگیم وقتی گوش شنوا نیست چه فایده...