صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

تردید...

تنها خداست که نمی توان به انتظارش ماند...در انتظار خدا به سر بردن یعنی درنیافتن این که خدا در توست


 

کم کم میخوام با صدای سکوت خداحافظی کنم شاید دیگه صدای سکوت حرفی نزنه و این پایانش باشه...نمی دونم... 

و شاید خدانگهدار....

نظرات 2 + ارسال نظر
کارو یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.karoads.com

با سلام به شما دوست عزیز وبلاگ زیبا و پر محتوایی داری می خواستم به عنوان یک کارشناس نظر و پیشنهاد شما را در مورد وب سایت خود بدانم. در صورت تمایل وب سایت من را لینک کنید با تشکر مرجع نیازمندیهای کارو www.karoads.com

دو استکان چای داغ دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ

متولد شدم و نمی دانم برای چه !
زندگی کردم ولی نداستم چگونه زندگی کنم!
و اکنون میمیرم و نمی دانم چرا!!؟؟(پاسکال)

به امید موفقیت... در پناه خدا !!!!!
؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد