صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

دا...

امروز کتابی را که چند روزه پیش شروع به خواندنش کرده بودم تموم کردم...کتاب خیلی جالبی بود...یه رمان واقعی و مستند...خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کردم ...اسم این کتاب یا بهتره بگم رمان دا است...خواندنش را به همه توصیه میکنم...این کتاب به حدی مورده توجه قرار گرفته که چندین جایزه گرفته و جز کتاب های نقره ای محسوب میشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
دو استکان چای داغ چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ http://bonbaste4.blogfa.com

مرسی از معرفی......

نوشی دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ http://tameshki.com

اوم تعریف این کتاب رو شنیدم ...

اسم نویسنده ش رو میشه بگی ؟ !

ممنونت میشم .. !

این کتاب سرگذشت خانم زهرا حسینیه و جریانات خرمشهر و سقوط و دوباره پس گرفتن اون...

حرفهای جوانی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

سلام به صدای سکوت
سکوتی که نصفی ازعلمه
سکوتی که سکوت میفهمه سکوت چیه
سکوتی که همیشه سکوت میکنه
سکوتی که غرش نداره
سکوتی که ...................
سکوت .....................
سکوتی که همه چیزراباسکوت تمام میکنه
اگرزیبایی سکوت شماراکسی میفهمید شمادیگرسکوت نمی کردید.
همه چیزدرسکوت حل شده این مطلب را من واندکی ازانسانها فهمیدند .
ببخشید که بدونه خبرآمدم گفتم سکوتم بهتره
خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد