صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

صدای سکوت

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...

لا اله الا اَنت سُبحانَکَ اِنِّی کُنتُ مِنَ الظالِمین...

باران،باران، نقطه چین است تا خدا... 

 

 

پ.ن۱: 

دعا...باران... 

عاشق...معشوق... 

بنده...تضرع... 

معبود...غفار... 

عرفه...عرفه...  

 

پ.ن۲:

وقتی که آنها از حوادث عالم تنها شوند، تو مونس آنهایی... (فرازی از دعای عرفه) 

 

پ.ن۳:  

گاهی جایی هستیم و نیستیم و گاهی هم جایی نیستیم اما هستیم...(اندر احوالات این روزهایم)

الا بذکر الله تطمئن القلوب...

برام هیچ حسی شبیه تو نیست           کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه                    همین که کنارت نفس میکشم
برام هیچ حسی شبیه تو نیست           تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه                      تو زیباترین آرزوی منی
منو از این عذاب رها نمیکنی                کنارمی به من نگاه نمیکنی
تمام قلب تو به من نمیرسه                 همین که فکرمی برای من بسه
از این عادت باتو بودن هنوز                   ببین لحظه لحظم کنارت خوشه
همین عادت با تو بودن یه روز                اگه بی تو باشم منو میکشه
یه وقتایی انقدر حالم بده                     که میپرسم از هر کسی حالتو  

یه روزایی حس میکنم پشت من           همه شهر میگرده دنبال تو

پ.ن:  

پرنده ای در سینه ام بیقرار است...گویا هوایی شده و بی قرار حرم زیبای توست...هوای پرواز به سر دارد... یاری اش کن... 

 

پ.ن: 

خدایا! به اعتبار گفته خودته که اومدم دنبال آرامشی که در یادته ...

همه امیدم!امیدم را نا امید نکنی!